woensdag 26 november 2014

waar blijft de tijd……

Tot mijn schrik zie ik dat het al maanden geleden is dat ik voor het laatst iets geblogd heb. Niet dat ik er geen tijd voor zouden hebben gehad maar het is er gewoon niet van gekomen. 
Het is net of, naar mate de leeftijd stijgt, de snelheid van het leven ook toeneemt.
Het is maar goed dat Bram er is, die dwingt ons tot geniet en ontspan momenten op de dagelijkse wandeltochten.
Iedere dag start ik met een fikse wandeling op één van de stranden die we hier voor handen hebben, meestal gaan we vroeg oppad en is het heerlijk rustig en kan Bram lekker los lopen.
De meest mooie foto momenten probeer ik zo af en toe vast te leggen om er later van na te genieten en om die momenten vaak ook te delen via b.v. facebook en/of blogger.
En als het licht van een opkomende of juist ondergaande zon zo mooi is kan ik het niet laten om dat moment proberen vast te leggen op de gevoelige (digitale) plaat.
Bovenstaande foto's zijn gemaakt aan; het meer van Oostvoorne, het groene strand van Oostvoorne en het strand van Rockanje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten